16 October 2010



这10天我不在你身边,我知道我们都会想念着彼此~
没有了你的陪伴,就算看到再美丽,再怎么漂亮的风景,环境,或地方,我也不会
觉得开心~应为我不能没有你。你是我的一切你是我的全部。没有了你就好像没有
心跳和呼吸~ 我会很想很想你的。


These 10 days I'm not around, I know we'll miss each other 
Without your company,,no matter how beautiful the scenery, 
the environment, or local.I will not be happy 
I cannt live without you. You are my everything. 
Without you,without Heartbeat and breathing ~
-i'll miss you-


No comments: